Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Sunday, November 27, 2011

..Surprise untuk my bff@ Mila..

Taraaa...hari ni harijadi Mila so tak salah rasenyer nak citer pasal besday kawan baek aku yang sorang ni.. 1001 macam kisah pasal nak celebrate besday kak mila..hehehe.. Aku memang dah engat pasal besday kak mila agak2 dua minggu sebelum tulah dalam pada tu ada gak terpikir nak wat surprise kat akak sorang ni just xidea jelah plannyer camne..huhuhuhu.. So,..aku pun dok wat discussion ngan Syai dan keputusannyer kitaorang nak celebrate kat umah kak mila jelah..

Nak wat majlis ni kitaorang dok pakat ngan akak kak mila ni so plannyer wat hari Sabtu (awal sehari) lepas maghrib.. Cadangnyer akak kak mila suh dia gi kedai beli barang dan dalam pada tua kitaorang gi umah dia..(opkos kena sorokkan kete Syai kalu tidak kantoi plan ni).. then ''surprise''...hehehehe.. Idea cam gempakkan tapi memang gempakk punkannn,...(masuk bakul tol aku ni..hihihi)..

Tapi bak kate pepatah kita hanya merancang tapi Tuhan yang tentukan.. Dua hari lepas wat plan terhebat tue..(hebatla sangatkann..) tetiba Syai call gitau yang sume budak klas dia nak turun Perak sebab nak gi majlis kawen classmate dorang.. Aduyaiii,..rosak plan.. tapi Syai ada ajak aku skali tapi aku xboleh sebab kat Melaka ni pun kawan-kawan aku kawen takkan xnak pergi plakkan..!!

So,..dlm pada frust sebab plan xjadi,..aku pun pk baek beli hadiah terus pas2 pas kat Syai soh bagi kat kak mila mase kat Perak nanti..hihii. Oke gakkan idea tua...=)
Tanpa berlengah lagi,..aku pun terus gi Mydin beli hadiah..(dalam kepala aku memang dah terpikir nak beli hadiah ape).. Lepas beli terus balut..malam tue gak aku gi umah Syai nak paskan hadiah..

Lagi skali..!!! perkara tak dirancang terjadi..JENG..JENG..JENG.. Syai gitau malam tue yang dia ngan Mila tak jadi gi Perak.. Dah plakkk.. Okelah,..back to plan asalla kalu cam2..

Petang Sabtu, aku ngan Syai gi Jusco nak beli kek besday kak mila.. pas2 kitaorang singgah kat CarloRino nak tengok wallet ngan kasut.. TIBA-TIBA..!!!tengah syai dok belek2 kasut..aku terus terjerit sebab....sebab....sebab bile aku toleh je kat sebelah luar aku tengok kak mila ade kat luar tengah pandang aku gak dengan muke terkejut dorg...hihihi.. Kitaorang pun speechless tetiba... Terus aku ngan Syai cari macam2 alasan nak suh kak mila blahhh cepat2..kih3.. Seb baik kak mila cakap nak withdraw duit pas2 dalam kelam kabut tue kitaorang terus decide nak celebrate besday kak mila kat McD jelah.. Mase tua aku terus ajak kak mila yang baru je abes withdraw gi McD manakala dak Syai pulak gi kat kereta amek hadiah n siapkan apa yang patut.....

Jenuh gak nak cover supaya kak mila tak perasan kitaorang nak wat surprise..(penat aku melayan dia cakap..macam2 benda aku bebel kat dia..hihihi).. Tiba mase yang ditunggu...TARAAAAA..Hepi birthday to u..hepi birthday to u...hepi birtday to jamilah..hepi birthday to uuuuu!!!!! Seronoknyer bile tengok orang terkejut bebetul tau bile kite wat surprise...hihihihi..

Tuelah kisah disebalik nak wat surprise sempena besday kak mila.. Lepas makan2,..gosip2..jalan2 jap..pas2 kitaorang balik umahhlaaa....=)))

Maaplah yea,..aku terlupe nak snap2 moment kitaorang celebrate besday kak mila.. yang ada just moment mase aku balut hadiah kak mila je..huhuhhhuhu..!!!Bolehlakan dari takde langsung..=)))


Bahan-bahan da siap nak balut hadiah besday...=)


Ape ada dalam kotak...???? Ceteke....ceteke...hihihi..


Yeayyy,,..da siap balut hadiah besdayyy tunggu nak bagi kat besdayy gurl je..!!







...........................IRMA MAHAD..............................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...