Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Friday, November 25, 2011

Hadiah kawen kawan..=)

Macam biasalah bile tiba cuti sekolah banyakler jemputan kawen yang dapat.. Benda ni dah jadi kebiasaan pada aku sebab sejak sekolah lagi memang melambak-lambak orang bagi jemputan kawen tapi bukan kat akulah mestilah bagi kat ayah ngan mak.. Cuma bezanyer sekarang bile dah besar dan dah keje maka aku pun tak ketinggalan dapat jugaklah jemputan kawen kawan-kawan..hehehe..

First skali dapat jemputan kawen dak Gee,..bakal pengantin ni kawan aku sejak sekolah menengah sampailah mase maktab.. Sekarang ni dia ngaja kat sekolah area Tengkera.. Pasangan bride to be ni orang Kedah merangkap classmate dia...heheehe.. (Sume aku nak citer ea)..

Second jemputan datang dari kawan lama aku pulak..Yang nipun cikgu jugak tapi ngajar kat Kuala Lumpur... area mane..???.. Ha..yang tue aku tak sempat nak tanye nanti gi majlis dia kalu sempat aku tanye..kih3.. MEMANG JOYAHHHH!!... Nama bakal pengantin ni Suhaidah..kawan aku masa sekolah rendah dan menengah tapi dia maktab kat Terengganu.. Terkejut gak bile tau dia jadi cikgu..tue pun aku tau mase wat PBS kat SK Batu Berendam.. Pasangan Cik Sue ni pun satu maktab dengan dia jugak...

Thirdly jemputan daripada kawan merangkap ex-jiran aku tapi sekarang dah pindah kat taman sebelah je xjauh pun... Dulu aku sekolah menengah dengan dia dan mase keje partime pun dengan dia jugak kat 7e juz bezanyer dia memang pekerja tetap kat situlah.. (apelah ayat aku nilah..hihihi..... Bakal pengantin yang ketiga ni namanyer Suriati tapi aku panggil Sue....hihihi...

Oke,..dah abis citer pasal background tiga2 bride to be ni....Skang ni yang bestnyer sume wat majlis hari yang sama.. Ha,..HAMEK KO IRMA..!!! meletop perut ko kalu makan tak sedau diri..hehehehe... Lupe nak gitau majlis-majlis ni akan diadakan pada hari Ahad bersamaan 27 November 2011... Tapi yang bestnyer,..orang laen yang nak kawen tapi aku yang seronok terlebih-lebih pulak..!!! Awal-awal dah prepare hadiah nak bagi kat kawan-kawan.. Sebab dah settle hadiah tua awal..nak dijadikan kesah tiap-tiap ari aku duk belek-belek hadiah yang dah siap balut 2..heheheh..

Xkesahlah..., apapepun dikesempatan ni nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU pada kawan-kawan aku yang nak dirikan masjid masa cuti nikan... semoga bahagia ke akhir hayat hendaknyer.... Turnnnn aku..???/..hehehe.. Susah nak cakap..complicated..kih3.. Bak kate orang sampai jodoh kawenlerkan...=))





Hadiah-hadiah yang nak bawak mase majlis hari Ahad nie..hehehe.. Gambar dua2 sama je tapi anglenyer je lain...;)


p/s : Next entry aku upload gambar kawan-kawan yang kawen ni oke..



.........................................IRMA MAHAD.................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...