Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Monday, November 28, 2011

-reunion tak disangka-sangka-

Nak sambung citer masa majlis kawen semalam still xabes lagi..hihihi.. Tapi kali ni nak citer pasal reunion dengan kawan-kawan lama... Salah satu tujuan aku excited nak gi kenduri kawen semalam sebabnyer tak sabar nak jumpe kawan-kawan lama (sekolah+maktab... So sesuai ker tak ea tajuk entry kali ni..hihihi.. Bolehla ea,..sebabnyer ada antara kawan-kawan yang aku jumpe memang tak jangka boleh jumpe sekarang jadi tak salahlahkan tajuknyer reunion tak disangka-sangka..=)

Oke,..mule2 engat dapat jumpe ex-student Tun Mutahir kat rumah Suhaida tapi nampaknyer takde jodoh kot sebab sorang pun aku tak nampak sebab sebelum tue aku ada dengar2 yang dorang nak wat konvoi gi umah Suhaida ngan Suriati.. Erm,..takpelah maybe lain kali kot dapat jumpe..=(

Next,...umah Gee pulak.. mase2 mula2 kuar kereta aku dah terserempak dengan Mierul..(ex-classmate masa kat Teknik Jasin).. tapi mase tue dia dah nak balik pun just dapat tegur gitu2 je...hihii.. Lepas 2 sampai je kat selekoh umah dak Gee pulak,..aku jumpe Dilah (yang ni pun ex-skolmate Teknik Jasin)..punyerlah seronok dapat jumpe siap peluk2 lagi..kih3... Mase on d way nak ke umah je....memang ramailah jumpe kawan-kawan lama dari Teknik ngan maktab... Hepiii sangat..terengat zaman skola ngan maktab dulu..

Paling tak sangka-sangka dapat jumpe bestfrend aku masa kat skolah dulu..NABILA IBRAHIM.. Ya,Allah punyerlah seronok cam nak nanges mana taknyer dah tujuh taun kitaorang tak jumpe..Last skali kitaorang jumpe masa nak amek result SPM.!!!!! Lamekannnnn..!!!! Bell yang tegur aku dulu sebab mase tue aku tak perasan tengah fokus ngadap makanan..hihihi.. Dapat borak-borak ngan Bell memang seronok sangat2..=)))))

Ikutkan ramai lagilah yang aku jumpe tapi tuelah yang paling best dapat jumpa Nabilah..kawan satu kelas...hehehe.. Walaupun masa tak mengizinkan kitaorang duk lama tapi moment tue memang seronok dan bermakna sangat.. Jadinyer tak rugilah aku tolak pelawaan cikgu skola aku nak ikut gi rombongan ke Langkawi minggu ni.. syukur sangat...;))))

Kat sini aku letakkan gambar mase kat kenduri kawen Gee tapi gambar ngan Bell+member teknik jelah (3 photo je)sebab masing2 dah sibuk dengan hal sendiri so yang ni jelah yang sempat....=))


Dari kiri: Lisa, Latifah, IRMA, Syai, Gee 'Pengantin', Kechik, Mila..


Nilah Nabilah@Bell,..kawan yang dah 7 TAHUN tak jumpe..rindu+seronok sangat dapat jumpe Bell...=))


Yang ni sume kawan mase kat maktab teknik ; IRMA'tuan tanah', Syai, Mila dan Kechik..







.................................IRMA MAHAD................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...