Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak



.............Pejam celik pejam celik tanpa kite sedari bulan Ramadhan datang lagi. Alhamdullillah bersyukur kepada Allah S.W.T kerana dengan izinNya aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki untuk bertemu dengan bulan yang penuh berkah ni...=) Oke r, untuk post kali ni sempena nak menyambut bulan Ramadhan...,ape kata kite ingat kembali lafaz niat dan doa buka puasa untuk dijadikan panduan khususnya buat diri aku ni...


............Di sini jugak aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK semoga kite sama2 dapat menjalani ibadah puasa selama sebulan ini dengan penuh sabar dan sentiasa memperbanyakan amal soleh agar mendapat keredhaan dan rahmat dariNya... Aminnn...



LAFAZ NIAT PUASA

Maksudnya : Sahaja aku berpuasa esok hari pada bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala




DOA BERBUKA PUASA

Maksudnya: "Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang"





SELAMAT BERAMAL...!!!






..................MISZPUMPKIN.................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...