Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Monday, August 16, 2010

I'm BUSY.!! @_@




FINAL SEMESTER..SEM 8.
........Kalau nak diikutkan dah nak abis study ni patutnya KEJE makin cikit, KELAS makin kurang.. tapi yang jadi sebaliknya KEJE makin bertimbun-timbun, KELAS jangan cakap r hampir setiap hari balik pukul 4 lebih.. Adushhhh, (mengeluh lagi..!!)..tapi nak wat camne 2la namanyer blaja.. (tapi kat maktab jer kot yang macam ni kt tempat lagi maybe oke kot...huhuhuhu).. TENSION..TENSION..nape nak bagi keje banyak2 pas2 kene siapkan dalam mase yang singkat lagi sakit ati nak hasil yang gempak2.. HELLO, aku bukan robot tau..


Wikend ari 2, aku, Kak Mila ngan Syai gi national library and kl library semata-mata nak cari bahan untuk subjek RBT tapi HAMPASSS..xde bahan langsung. Last2, cari kat internet jer pas2 GORENG gune ayat sendiri..hehehe.... Yelah, lecturer suruh cari bahan tapi bahan xjumpe... Ari 2 tanya da pas2 xpasal2 kene marah xkan nak gi tanya lgi kot.....Adeke patut, dia cakap kitaorang xde budaya ilmu,....manja sngat....Ishhhh, ni yang bengang giler..!! ...Xpatut betul r cakap cam2 nak samakan kitorang ngan budah U sedangkan korunk yang 'create' kitaorang jadi cam yang korunk nak plus environment maktab yang macam ape ntah buat kitaorang jadi cam yang korunk cakap 2..SO, SAPE YANG PATUT DIPERSALAHKAN..????.. Bukan nak mengutuk tapi realitinya memang macam 2.. Seboleh2nya aku xnak fikir sangat benda ni tapi bile kite dipertikaikan memang r kite marah betul x..????


Da3..xmo cakap pasal benda ni lagi.bulan2 PUASE xbaik MENGATA kurang PAHALA puase..hihhhi..

.......Masuk ari ni da 2 malam aku tido lambat tapi TIDO MACAM XTIDO ape orang cakap TIDO2 AYAM.... (Haa, ckit lebey kurang r).. mane xnyer kene siapkan keje yang banyaknyer xterkata....da r xde bahan (maksud aku macam buku, jurnal..etc.etc) lagi r susah nak wat.... Macam xcayekan blaja tapi xde buku tapi 2la yang terjadi kat aku maybe sebab batch aku merupakan PIONEER bagi program perguruan yang aku tengah amik ni tapi lagi bengang tahun depan buku tentang subjek yang aku belajar 2 da jual kat kedai..FUhhh, untung r budak junior..!!!!


Lepas ni ade kelas tapi seb baik mula lambat dapat r nak meng'update' blog...hehehe.. SEBENARNYER, ape yang aku nak cakap ni,.. aku pun xtau xkene btul dengan title kat atas 2.. ni da macam luahan rase...huhuhu.... Lantak r, luahan rasa ker, luahan perasaan ker aku XKESAH yang pasti memang BUSY2 GILER,..aku pun da cam orang xbetul.. nak gi bazar pun xsempat dok kim2 orang jer.. Patutnyer wikend ari 2 nak blek tapi keje xsiap so xbley blek...huaaaaa....MAK, NAK BALIK.!!!!!.. Bile r sume ni nak berakhir,.huaaaaaaaa..cepat2 la daa xsanggup lagi ni...!!!!








.....................MISZPUMPKIN.....................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...