Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Monday, August 2, 2010

AutoCAD 2010





....Ari ni first day kat maktab lepas blek dari internship malas r pulak nak gi kuliah ngadap muke lecture,..assigment...mcm2 lagi r.....BOSANNYER..(^_^')..!!!! ..Sebelum nak citer pasal AutoCAD ni aku nak ucapkan tahniah kat pelajar2 cemerlang Sem 8 yang dapat anugerah pagi tadi especially my best friend, KAK MILA...Even xdapat pun rase bangga r jugak dengan kawan2 laen...=)

.....Lepas abis jer ari anugerah 2 (...Actually, aku xpegi pun ari anugerah 2 just bagi sokongan moral kat kawan2 dari umah jer...huhuhu..)..terus jer gi kelas AutoCAD tapi macam biase r aku antara yang terakhir masuk ke kelas nasib baik xkene kunci kalau tidak........aku blek umah tido jelah....huhuhu.. Kalau ikutkan aku datang awal r jugak pukul 8.50 pagi pas2 lepak2 kat kafe maktab sampai majlis abis tengok2 sampai kelas sume da sampai termasuk Puan Asma lecture yang nak ajar AutoCAD...abis 2 nak buat camnekan..kan..(Ishhhhh..alasan2 tapi betul ape,,..hehehe..)

.....Oke r citer pasal AutoCAD, sem ni aku kene blajar pasal benda ni, mase pra dulu ade jugak blaja tapi mase 2 senang jer.. mane xnyer dulu blaja 2D sekarang blaja 3D terkial2 jugak ler mase nak blaja pagi tadi...BLURRRRR je.. Mase awal2 blea lagi ikut daa lepas 2 macam HARAMMMMM...tanye orang kiri tanye orang kanan tanye orang belakang sume cam aku....BLURRR..!!! Sudahnyer aku ngadap jelah laptop sampailer lecture cakap.....OKE KELAS ABIS AWAL CKIT ARI NI, SAYA ADA HAL..ARI KHAMIS SAYA NAK TENGOK LATIHAN YANG SAYA BAGI SIAP..!!!..... Yeayyhhh,..kelas da abis switch off laptop aku dengan perasaan lega yang xbrape nak lega sebab xfaham ape yang aku blaja ari ni terus kuar dari kelas...(ayat skema r pulak)..heheheee..

.....Tapi sebenarnyer takut jugak pasal subjek ni mane xnyer assigment yang menunggu ckit punyer banyak.! Aku pulak xpandai2 lagi nak gune AutoCAD...Mase da makin suntuk ujian amali xlame lagi.. Camne ni... SAKIT KEPALAKU..!!!

.....Xpe2 YAKIN BOLEH..!!!! Kalu orang lain boleh aku mesti boleh....YEAHHHHH.......U can do it!

p/s Tetiba teringat ayat Cikgu Rauf mase kat sekolah dulu dia cakap....:

"Xpe2 kalau korang xtau jangan risau sebab ape, orang kat belakang 2 ramai lagi yang xtau.." ....(Eeermm,..blea pakai ker ayat 2 skang ni.?????)"


.........MISZPUMPKIN.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...