Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Wednesday, May 7, 2014

ramai yang bertanya..ni baru nak jawab...^_^

 Salam dah lama tak tinggalkan jejak kat blog  aku ni..last skali aku check tadi bulan Mei 2013... Pergghh dah dekat setaun aku xjengah blog sendiri..huhu..teruk betul bile dah malas sangat ni..


BUKAN malas sangat tau..!!!!..tapi banyak benda nak kena settle dalam setahun aku hilang.. dari persiapan nak kawen sampailah sekarang dah PREGNANT..hihi.. Alhamdullah rezeki anak awal.. sekarang tengah busy nak wat preparation barang-barang baby pulak..Belum masuk hal sekolah lagi yang tak pernah nak selesai daripada anak daranyer sampai nak jadi mak dara..hehe.. Kalu duduk depan laptop mesti takde benda lain...siapkan FAIL yang macam-macamnyer...taip KERTAS PEKSE..... MINIT MESYUARAT..banyaklah lagi...dah 2 celah mane nak berbloggingnyer...


Heheheh...mesti yang cakap sume 2 alasan je..dah malas cakap jelah...Takpe2 sekarang dah KEMBALI RAJIN NAK MENEKAN KEYBOARD...2 pun pinjam desktop somi sebab laptop aku dah tahap kena masuk ICU...huhu..kejap ok kejap ko...



Okey2,...nak balik pada tajuk ramai yang bertanya..sepanjang aku xaktif berblogging ni..ramai yang mesej tanya pasal 2 benda..
1. KORSET...
2.BERRYGEN+SF BEAUTY...

Meh sini aku nak jawab......

 KORSET /DX
- aku bukan dah tak jual tapi aku tak berapa aktif sejak kahwin ni sebab banyak benda nak kena settlekan..so fokus dah lari sikit pada kehidupan berumahtangga.. Cehhh...macam ko sorang je kawenkan..hihi..Tapi betul bila fokus dah lari aku pun kurangkan sikit aktiviti 'bersharing' pasal korset ni tapi kalu ada yang tanye insyaallah aku jawab..tak pun aku bagi link kat sape2 yang jual korset ELKEN ni...
Pakai Lagi tak korset ELKEN ni?.....alololoo....kakak adik2 sayang kalu namanyer dah pregnant camnelah aiiii nak pakai korset...so sementara menunggu 9 bulan ni..korset 2 aku simpan bebaik  dalam almari..masa pantang nanti aiii pakai hokeyy...=)

TAPIIII jangan risau kalu sape2 ada pertanyaan ke tentang korset atau apape berkaitan ELKEN boleh terus call akak aku... 

IZAN - 0136759093... 
akak aku ni upline aku dah tentulah upline nilah yang kenalkan aku dengan korset Elken sampai aku boleh hilang 8kg sebelum naik pelamin..hihihi..

Soooo..pada sape2 yang berminat boleh terus call akak aku ni ea.... nak RAYA dahhhkannnn..takkan takmo cantik masa raya...memanglah boleh diet masa pose tapi PUASA+pakai DX = kesannyer lagi BOOMMM..

PUASA + pakai DX = KEBOOOmmm shape badan uoalllss
Takmo ker..shape body camni mase raye nantikannn...hihi....

call/sms/whatsapp - IZAN : 0136759093


BERRYGEN+SF BEAUTY

-ni lagi satu produk yang PERNAH aku makan suatu masa dulu waktu kulit muke aku teruk berjerawat..Alhamdullilah..bila konsisten makan sekali dengan pakai produk SF BEAUTY.. muke aku yang berjerawat teruk tu dah mula baik...

tapi masa awal-awal memang aku jual produk SF BEAUTY ni tapi sebab produk ni susah nak dapat aku pun macam malas dah nak jual..Yelah..nanti janji kat orang barang ada tapi sebenarnyer barang takde..Tak ke cari penyakit namanyer tu...???

pasal BERRYGEN pulak...produk ni memang bagus..mase first time minum terasa sejuknyer sampai ke dalam badan..aku beli dalam 3-4 kotak jugaklah... Tapi lepas dah okey je minum produk ni..engatkan nak maintain..tak lame lepas tu TUPPERWARE kuar pulak BERRYGEN kotak baru tapi plus GLUTA...alahhaaiii..masa akak tupperware tu promote BERRYGEN yang baru ni..aku beli sampai 3 kotak tapi sayangnyer badan aku tak boleh terima produk berunsur glutha...last2 aku bagi je mak aku yang minum...bile aku minum je yang kotak baru ni naik jerawat kecik2 tahankan jugak dalam seminggu dua tapi tak hilang2..tu yang aku stop..jadi takde manenyer aku nak jual produk yang aku dah tak pakai..tapi kalu ada yang tanye aku jawablah jugak kat mane nak beli? bagus ke tak?

 tak salah yang ni packaging lama takde glutha...

yang ni pulak packaging baru ada glutha..

Okey..tu jelahhh yang aku nak share untuk entry kali ni...next aku share lagi eaaa..banyak sebenarnyer benda aku nak taip...benda dari baru dah jadi lapuk..hehe... Tak kire nak share jugak... Okey jangan lupe ea nak tau pasal korset ELKEN contact PN IZAN pasti anda teruja..cewahhh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...