Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Thursday, May 8, 2014

-Temptation of Wife - nasib baik tak terjebak..=p



Mesti ramai yang tengah kemaruk dengan drama Filippina ni skang betul tak..???..hihih.. Samalah dengan aku masa mula2 drama ni ditayangkan dekat tv....Aku dapat tau pun lepas aku nak tengok citer Be Careful with My Heart pun citer Filippina sebelum yang baru ni..Lor,..ciannn citer orang gaji tukar jadi pramugari tu da habess...xsempat nak tengok final episode..huhuhu..nak tengok dekat Tonton cam malas je...Masa tulah bermulanyer pertemuan aku dengan citer si Marian Rivera ni..=D

Mula-mula tertarik dengan citer ni pun sebab ada Marian Rivera..mokcik memang suke dengan dia niii..hehehe.. Lepas dah tengok terus suke pulak dengan jalan citer drama ni TAPIIII ada satu sikap aku yang tak berapa nak sopan..TAK SABOORR....hihi..abes je citer ni terus aku bukak youtube nak tau sambungan citer si Angelica ni.....kannn betul tak aku cakap tak saborrr sangat nak tunggu esok...dekat Youtube citer tak penuh lompat2 pas2 sekerat2 je....tak kesahlah janji dapat tau apa jadi last skali...hihihi... Tak syokkkan aku ni..kalu dapat kawan yang jenis suka tunggu sampai abes episod mau aku dah kena pelangkung wat potong mud je kawan 2 nak tengok..hehhee...

Sedihlah jugak last episode adalah akan2 macam citer Andai Itu Takdirku yang tayang pukul 7 kat TV3 jugak tuuu..tapi sebab hero jahat pas2 heroin dapat hero baru yang handsome jugak takdelah nak sedih sangat..hihihih..

Kalu nak diikutkan aku ni memang selalu terjebak dengan citer Filipina yang tayang setiap pukul 3 sebab kebanyakan sume best2 sebab tu kalu ada je meeting kat sekolah lama2 mesti tak suke sebab nak kejarkan citer kat tv..terukkk2..hihihi..

Tapi lain plak dengan kes citer si Angelica ni..nasib baik tak terjebak n addict sampai nak emo2 bagai..hehehe...sebab aku dah tau ending ngan jalan citernyer so takdelah nak follow je hari2...

So pada sapa2 yang takmo terjebak dengan citer2 camni sampai hari2 nak kena ngadap je..dah keje lain tak boleh nak wat takke parah dah namanyer 2....nasihat aku pagilah google sampai jumpe tengok sampai abes kalu boleh...tapi tak jamin tau korang punye addict tu boleh hilang..hihihi..

Teringat pulak dulu terjebak dengan citer Marimar giler kentang emo aku sampai terjerit2 depan tv nak2 masa final episod yang ada scene lawan2..masalahnyer ayah aku pun sama je 2x5 ngan anak dia..siap cakap..HAAA AMEK KO..JAHAT SANGATKAN..PADAN MUKE KENA MAKAN DENGAN BUAYA..hahahaaha...tengok sampai camtu skali penangan citer Marimar..

Okey..tu jelah nak citer..hihi... Pada yang dah terjebak tak boleh nak patah balik..selamatlah menonton sampai episod bape aku pun tak tau..Bukan tak elok pun tapi nanti jadi cam aku dulu ngadap je tv dah abes citer baru boleh gerak wat keje laen.. Kalu tangan tu tengah stepler kertas sanggup berenti satu jam pastu sambung balik..hihihihi..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...