Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Monday, April 29, 2013

Testimoni korset DX dan Charms lagi ~ heyyy..artis Malaysia pun pakai jugak tau..=D

Salam 1 Malaysia... kemain semangat lagi akukan...baru balek keje selalu mengantuk siap2 terus katil dah memanggil nak tido...hehehe... Tapiii sebab semangat nak mengupdate blog terus tak jadi nak tido... Sebenarnya aku pun baru tau rupa-rupanya ARTIS MALAYSIA pun ada yang dah pakai DX dan CHARMS.......Waaaaa....hebat2..sebelum ni aku engatkan diorang tak layan korset ELKEN ni rupanya jangkaan aku silaplah ni..hahah... Serius,..aku baru tau sebenarnya ramai artis terutamanya perempuan dah menggunakan produk Elken.. nampak cam aku dah tertinggal keretapi lorrr pulak...=P

Nape kejadian ini boleh terjadi..???? Haaaa....ko.. sapa mau jawab..!!!!..Meh,..aku jawabkan sebab macam mula-mula aku kenal dengan DX nilah..aku diterangkan tentang apa itu DX..bukan auta tetapi fakta yerrrrr..!!! A sampai Z.... Kemudian lepas dah terang terus gi fitting sebab maen cakap je semua orang boleh cakap korset dia jual bestkan...terbukti masa fitting apa yang diberitahu sama dengan apa yang aku rasa..betulllllll baek korang caya cakap aku ni....hehehe..

Sebab tue,..mentor aku selalu bagitau kadang-kadang kita tak perlu terangkan pun pasal produk ni..hanya suruh fitting je KONFEM orang yang fitting 2 xmo tanggalkan DX tue..hahahaha...TIpulah 2 kalu dah pakai takmo tanggal kena bayarlah jawabnyer...hihihi...  Maksud aku konfem orang yang fitting 2 percaya apa yang kita terangkan nanti silap2 takmo dengar terus nak beli..

Macam 2 jugak artis,..pada pendapat aku..mereka ada  'kuasa wang' jadi bila ada kuasa wang peluang untuk memilih adalah lebih tinggi malah mereka juga boleh mendapatkan sesuatu produk dengan percuma melalui penajaan...Tapi kenapa mesti ELKEN...DX..CHARMS..sebabnya mereka dah fitting dan terbukti keselesaan dan kehebatan ' pakaian pembentukan badan ELKEN'...!!!

Contoh senang aku bagi kawan-kawan aku kat sekolah memang ramai dah pakai korset jenama lain harga pun ribu-ribuan tapi pakai kejap je pas2 simpan...Adooiiiii,..kakak beli mahal-mahal nape simpan dalam almari pulak..alasan yang diberi..'aalahhhh,.ketat sangatlah tak selesa nak pakai..nak pakai pun ambil masa'...huhuhu..!!..RUGI sangat jadi cam2kan... Bagi aku,..kita dah labur beribu-ribu mesti kita nak hasil yang setimpal dengan harga produk yang kita beli betul x...?? Aku pun macam korang jugak fikir banyak kali nak beli ke x sebab takut beli mahal2 pas2 tak pakai...tapi lepas dah wat sedikit 'research' pasal DX terus aku beli..Sekarang ni,..dah 3 minggu aku pakai DX.... Alhamdullillah,..terasa perubahan pada badan sendiri dan paling penting dah takde sakit belakang badan lagi...=) Lagi best,..pakai DX takde pun kesan bertanda dekat badan sebab ada aku tanya akak sekolah aku pakai korset jenama lain sampai bertanda merah2 pada badan sebab ketat sangat.. Lagi seksa nak buang air pun kena tunggu balik rumah baru boleh buang segala-galanya..huhuhuhu... Pengalaman aku pakai DX selama hampir 3 minggu,..memang takde masalah urusan ke tandas malah takyah nak bukak satu2 masa kat tandas..pakai DX tarik je atas bawah pas2 buanglah air..hihihi.. betul tau xtipu pengalaman sendiri...Lagi best masa minggu pertama pakai DX aku minum produk Lactose sekali..memang 3-4 kali pergi ke tandas sekolah tau....urusan selesai cam bese...kih3.. Yang penting keselesaan dan kesan pembentukan yang cepat dengan DX...

Panjang pulak citernyakan...memang aku kalu dah mula menaip memang kalu boleh tak henti-henti nak citer.. Okey..meh kita tengok sapa artis yang dah menggunakan korset DX dan Charms... Ni bukan tipu tau sebab buktinya orang yang tukang fitting korset pun ada sekali tau@distributor Elken...

 Siti Nurhaliza bersama MCCM Arissa
 Waaa.....Neelofa yang cantik cun melecun ni pun pakai DX..sapa cakap orang cantik tak payah pakai DX..dah cantik pun kena pakai tau nak jaga shape badan yang cun 2..=)

 Pic atas Kamelia yang jelita dan slim pun pakai DX...pic bawah lagi bukti Siti Nurhaliza yang cantek bangat menggunakan DX lingerie...hebat3..

 Penyanyi jelitawan Ziana Zain bersama CCM Baby yang cantik

 Hot3..sape tak kenal Emma Maembong yang muka mat saleh 2 memang sah2lah dia ni cantik cutting badan pun meletup menggunakan CHARMS..muda lagi tau dah ada testimoni ni orang muda pun kena pkai..mesti3

 Antara  artis-artis Malaysia yang menggunakan DX dan Charms...anda bila lagi??? Mereka yang jelitawan pun nak lagi cantik..kita pun mestilah nak cantik jugakkan..Cepat2 jangan tunggu lama2 fikir lama2 memang rugi tau...hehehe..

Weiii,...pelakon ni pun pakai DX jugak ke..hahahaaha... Meletop kalu dia pakai DX/Charms..bukanlah sebenarnya dia ni pun salah seorang ahli keluarga ELKEN.. Tunang aku gelak je bila dapat tau dia join Elken..hehe..xboleh jadi ni artis pun buat Elken kitaorang pun kenalah wat giler2 juga...



So apa tunggu lagi jelitawan-jelitawan di luar sana..
.
.
.
.
.
.
.
.
CALL/SMS/WHATSAPP - 0136759093




-MISZPUMPKIN87-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...