Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Sunday, April 28, 2013

ELKEN WINNERS' NITE ~ intro....=)

Salam...selamat pagi permulaan yang indah untuk memulakan entri pada kali ini...Buat semua yang tak tau apa itu WINNERS' NITE... Meh...aku bagitau - Winners Nite adalah satu majlis atau event yang julung-julung kali diadakan maksudnya setahun sekali bagi meraikan para pencapai (achiever) yang telah mencapai tahap yang cemerlang dalam perniagaan Elken... Nak senang citer macam dekat sekolah ada Hari Kecemerlangan betul x.? Kirenya majlis ni konsepnya macam majlis anugerah kecemerlanganlah tapi bukanlah macam dekat sekolah.... Takkanlah pulak syarikat yang dah untung berpuluh juta setahun nak buat majlis biase-biase je.. Aku pun tak pernah pergi lagi..nak citer banyak pun tak boleh..hehehe.. Entri kali ni aku tunjukkan poster dan iklan Winners' Nite untuk tatapan korang tujuannya untuk anda  tahun tentang Syarikat Elken yang bukan syarikat biasa-biasa yang macam biskut kejap ada kejap takde...

 
Tiga orang speaker akan berkongsi pengalaman pahit manis dan pencapaian dalam perniagaan Elken. Mereka terdiri daripada dua orang guru dan dua orang graduan universiti yang tak pernah bekerja tapi terus menyertai Elken (sekarang dah 30++lah umurnyer). Yang atas belah kiri tu mentor akulah Cikgu Zainal bin Lajis...hehe.

Winners Nite yang akan diadakan pada 27 April 2013 bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil Kuala Lumpur.

Antara artis yang akan dibawakan khas ke majlis tersebut..yang artis cina 2 tak kenal pun tapi yang aku kenal dan paling teruja nak jumpa mestilah FAIZAL TAHIR....haaaahaaah(jerit jap!..hihihi)

Antara anugerah dan pengiktirafan yang akan diberi kepada pelayak ialah tabung kereta,tabung rumah dan macam-macam lagi...

 Tropi-tropi untuk pelayak.. canteknyer kan bagus kalu kat sekolah kalu menang pape dapat tropi camni..semangat ckit..hehe..




...............................Okey itu saje..jumpe anda di Winners Nite...=)..................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...