Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Tuesday, March 19, 2013

Cara pembentukan susuk badan melalui korset Elken

Entri kali ni nak sharing pasal KEUNIKAN 3 KESAN MENAKJUBKAN korset Elken @DX... Pape pun yang paling penting kalu nak dapat bentuk tubuh yang cantik dan menarik korang kena ikut 3 LANGKAH PEMINDAHAN LEMAK iaitu :

1. Untuk jangka masa segera  korang kena selalu pakai bagi membolehkan pengalihan lemak ke bahagian yang sepatutnya.

2. Kena rajin pakai dan menolak lemak..(yang ni korang boleh tanya upline masing-masing macam mana teknik-tekniknya tapi nak tanya aku pun boleh..heheh) kesannya bila kerap pakai tubuh kita akan lebih cepat untuk menjadi lebih 'shaping' sebab tujuan tolak lemak adalah untuk mengarahkan pengalihan lemak ke tempat yang betul atau kata lain suh lemak balik kampung..Kalu main pakai je tapi tak tolak lemak camne lemak tu nak gerak.

3. Dalam masa 3-6 bulan insyaallah, bila dah selalu pakai dan buat tolak lemak kesannya lemak-lemak di badan akan kekal di tempat tersebut..

Erm...asyik citer pasal lemak bilenya nak kurus.. Okey,, kat sini aku nak bagitau korset berfungsi untuk mengalihkan lemak ke tempat yang sepatutnya..

Macam mana pulak boleh kurus dengan pakai korset kalau fungsi hanya untuk mengalihkan lemak.? Haaaa....mesti ramai yang was-was dan ragu-ragu betul x.? Di sini aku nak terangkan bila kita dah pakai korset,..lemak akan dialihkan.. Selain itu, korset juga boleh mengurangkan jumlah kita makan disebabkan saiz ruang yang kecil dan seterusnya juga boleh meningkatkan metabolisme disebabkan saiz ruang yang kecil juga..

Berdasarkan pengalaman dan pemerhatian aku, bolehlah aku simpulkan bahawa kalu kita gemuk pastu diet bagai nak gile mungkin boleh turun pastu apa jadi.????? Pernah tak korang dengar orang gemuk kalu diet pastu  kulit luar akan mengelember... Haaaa,..kat sinilah fungsi korset dalam pada masa nak kurus korset boleh menyokong badan kita supaya menjadi lebih cantik dan berbentuk..

 Hohoho....nak badan macam ni ker....angkat tangan..!!!

Tapi kenapa aku pilih korset Elken pulak..? Aku juga macam korang kat luar sana suka cuba mencuba tapi last-last bila cuba korset Elken apa yang boleh aku katakan memang selesa dan tak menyusahkan aku bila nak keluar masuk tandas...hihihi... Penting tu tau kalu dah tak boleh nak buang air camne pulak...dari nak jadi kurus terus dapat sakit batu karang.. Jadi kriteria yang menyebabkan aku pilih korset Elken sebab SELESA,, SENANG NAK BUKA MASA KAT TOILET..TAK BERGULUNG-GULUNG..TAK PANAS BILA PAKAI...dan.... TAK SUSAH MASA NAK PAKAI DAN NAK TANGGAL KORSET...Yang paling penting..misi untuk berjaya kuruskan badan tercapai...=)))



 Saje letak pic MRS BRAD PITT ni...semangat nak kurus +cantik...hihi

Jadi pada sesiapa yang nak try fitting terutamanya area Melaka/N9/KL boleh call/sms/whatsapp 012-3590827...boleh rasa camne pakai korset Elken ni best ke x......=)





.....................................................MISZPUMPKIN....................................................





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...